Kalla händer

.. Istället för kalla fötter! Jag har skalat potatis i evigheter känns det som.
Så nu är mina händer kalla som istappar.
Idag åkte min kära klass till Stockholm! Känns tråkigt att jag inte kunde följa, men men.
Kanske drar med mig Magnus och åker dit en sväng på lördag :) Men han har nog match kom jag på.
Jaja, det löser sig. Hoppas ni får det kul i alla fall älsklingar!
Åh, jag som hade längtat så efter att få gå på operan. Men jag får åka dit och kika en annan gång.
Om jag har tur kanske jag lyckas dra med mig min kära Magnus och se på lite balett? :)
Jag har lyckats en gång förut, men han var inte allt för road. Haha :)

Eftersom min kära klass är i Stockholm tills på fredag (vissa till söndag) så betyder det att jag är LEDIG :D
Extra lov, helt underbart. jag var sjuk i måndags och halva tisdagen, så jag har bara gått idag kan man säga.
Så egentligen är inte mitt lov över än ;) Känns bra, tro mig.
Imorgon försöker jag planera in en lite improviserad tripp till Karlstad, staden där solen alltid skiner.
Jag ska försöka dra med mig någon, vet dock inte vem än. Alla är ju i Stockholm :P
Det där löser sig nog. Får väl dra med mig Magnus om inte annat :) Om han inte är upptagen (som vanligt).

Nu ska jag plugga höll jag på att säga, men hör och häpna. Jag har ingenting att plugga :S
Bara projektarbete, men det ska jag göra med Lena när hon kommer hem från sthlm.
Så ja, det blir väl att slappa då :P

Här kommer lite bilder ifrån kryssningen! (Som var helt vrickad & hemskt kul)


Båten vi åkte med :)




Jag i mitt och Adinas rum




Jag och min roomie dag nr två. Adina ser lite slut ut ;)




Peter Siepen tog av sig kläderna för femte gången.



Okänd människa (Millan?) och Karin rockar loss på dansgolvet dag 2 :)



Om jag orkar lägger jag upp fler senare :)


Adjöö (: Love u M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0