Solig tisdag

Underbart väder (: Love it!
Vi har hemskt mycket i skolan just nu, tusen prov, redovisningar och inlämningar.
Jag förstår allvarligt talat inte hur jag ska klara av allt. Bara att ligga i hårt antar jag :)
Vi ska ha dansprov också, kul va? NOT.
Man ska alltså gå in ensam i ett rum, ställa sig framför tre domare och kunna alla franska ord inom baletten som finns, och kunna utföra det dom säger bra, annars drar man ner betyget.
Jag längtar inte..

♦ Echappé
♦ Ronds de jambe
♦ Chainées
♦ Sissone fermé
♦ Soubresaut



Låter det lätt? Försök göra dom också, haha.
Nu ska jag plugga inför alla mina prov! Ha det bra allesammans. (KOM HEM NU ÄLSKLING)


Kommentarer
Postat av: Din

ÄLSKAR DIG PLUTTEN

2009-04-29 @ 14:52:32
URL: http://raginlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0