Flytta?

Ja, förmodligen blir det nog flytt nu i höst. Jag & Magnus åker förhoppningsvis till Norge och jobbar ett tag, sen blir det Stocklaholma :) Där trivs vi bäst. Vi är riktiga storstads-människor jag & Magnus. Så det kommer passa oss perfekt. Skönt att flytta ihop också, det är inte kul att bo så långt ifrån varandra :( Hehe, ganska långt i alla fall.
Ska lägga ut en bild på min nya bil sen också, dock har jag inte tagit någon bra bild än, men det kommer :)
Imorgon eller någon dag framöver ska jag kidnappa Magnus med mig till Värmland, till vårat hus.
Jag vill nämligen plocka svamp :D Sen vill jag gå inne i stan, det är så mysigt där  :) <3

Nu ska jag försöka få Magnus att slita sig ifrån xboxen.. Inget lätt jobb!
Ha det bra (: PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0