Nobel

Ikväll sitter Björkqvist familjen och kollar på Nobel banketten! Lite av en tradition faktiskt.
Jessica och mamma tvingade alltid mig att kolla när jag var liten, tills jag blev intresserad :) Sis hade hon gillat Victorias klänning i år!

Jag har de flesta delarna av Nobel servisen :) Dock inte tallrikarna, dom är fula. Har mycket finare tallrikar än dom, dock vet jag inte vad den heter.

Magnus stack direkt efter pizzan, han sa att han får magsår av att kolla på Nobel. Det första mamma säger är: Hur ska han då klara av våra traditioner? Haha. Han vänjer sig svarar jag kort och surt..
Ska jag lära mig att se på fotboll 24/7 ska han lära sig se på teatrar och Nobel mm :) Mouhaha. Hämden är ljuv!


Nu ska jag kika vidare! Blir tidig i säng ikväll, ska upp sju! Har inte gått upp så tidigt sedan jag gick i skolan. Holy lord =/ Hur ska detta gå?
Ska kolla på skolans lucia här med Emmah.. Älskar lucia, saknar verkligen allt luciafirande i skolan och när jag var kandidat. Näst bästa med julen, efter lussebullarna :)


Ha det bra allesammans. Kärlek till Magnus ♥


Jag som luciakandidat 2007! Grattis till Anna Forslundh som blev årets lucia :)

Kommentarer
Postat av: bitte

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0