lördag

japp, då var det lördag då.
igår åkte jag och tina till borlänge.
eller ja, vi glömde melina och ringde henne när vi hade åkt förbi mora klockan, så hämtade vi henne också.
dessvärre glömde vi totalt agge, inte alls särskilt snällt :P
vi åkte och kollade på balklänningar, tina hittade en. däremot inte jag :(
men jag hittade massa annat fitn, en kjol med ett linne som sitter ihop, ett par uunderbara skor och ett par jeansleggings.
jag är grymt nöjd med mina köp :) särskilt skorna, kan inte sluta titta på dom.
det var en trevlig dag.

jag måste ha fler liknande skor! jag står inte ut!!! älskar dom.
men just nu vill jag bara att magnus ska komma hem.
vi ska plugga som idioter ikväll, eller ja. han får hjälpa mig helt enkelt.
måste klara provet på måndag! lär väl få ig+ som min käre vän :D haha.

nu ska jag börja med bajspluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0