Nu börjar mitt liv

Nu några dagar efter studenten känns det skönt, riktigt skönt.
Jag älskar er ESDN, allihopa på olika vis.
Det finns inte en chans att jag någonsin kommer kunna glömma er.
Vi har haft tre underbara år tillsammans. Vi har gått igenom allt en klass kan gå igenom.
Och vi har gjort det med stolthet. Resor, föreställningar, skratt & tårar.
Ni finns i mitt hjärta, föralltid.


Nu börjar livet! Magnus, nu tar vi världen med storm.
Kan inte bärga mig tills vi flyttar, det kommer bli så underbart!
Och för att inte tala om Grekland, tänk vad underbart vi kommer ha det hos Minoa & Fedra.
Jag älskar dig Magnus.

Lägger upp fler bilder snart, men här kommer några stycken.


Jag & Adina på mösspåtagningen.


Jag & Magnus på balen.


Sandra, Janina & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0