5:e mars

ja, den 5:e mars var en bra dag.
jag klarade teorin och pappa fick jobbet han ville han men han inte trodde han skulle få.
det har jag firat med att skriva en 7 sidor lång uppsats om judendomen! skoj va?
imorgon har vi skola till elva. sen ska dom andra stanna i skolan och dansa, men jag ska på körlektion.
ska väl åka dit sen tänkte jag. har lite funderingar på om jag och magnus skulle åka till falun och borlänge imorgon också. men det beror ju helt på hur lång tid dansen tar! men jag hade verkligen behövt en balklänning.
nu har jag setat uppe ända tills nu med judendomen, men nej då. självklart så ska jag vara pigg när jag är klar!
jag kommer säkert få panik imorgon när jag läser den. jag har nog aldrig varit så trött när jag har skrivit en uppsats någon gång. tusen stavfel? hoppas verkligen att anna inte bryr sig om stavfel, annars ligger jag risigt till

herregud?! klockan är 02:38 och jag höll nyss på att få en hjärtattack!
min katt, min feta katt lyckades nyss öppna mitt fönster och försöka hoppa in.
jag trodde det var en människa och vart livrädd!
kröp lång långt under täcken när jag hör "mjau". och när jag skulle försöka få ner henne (jag bor i källaren) så bränner jag mig på elementet (vars värme inte vill gå ner) och tappar taget om henne och hon springer iväg.
jag får såklart lov att gå upp och släppa in henne.
värsta någonsin!
jag trodde det var en gammal man som öppnade fönstret. jag såg bara en vit fläck.. jag trodde det var skägg!
min katt är nämligen grå med vit haklapp.
FY FAN! dubbla lås.

nu ska jag sova. ska bara dra för gardinerna först.
idag ska jag inte skriva något om magnus, för han envisar sig om att han inte ska skriva något om mig!
så ja. ehm. hejdå ra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0