inte många dagar kvar

Nu smäller det snart! det är bara två ynka dagar kvar, sedan kör föreställningarna igång.
Tro mig, det kommer bli grymt. vi var och tränade i mora parken idag. Vi ska nämligen dansa där också, på en modemässa. Jag hänger liksom bara på nu, för nu händer alla saker på en och samma gång.
Imorgon har jag prov också, det kommer nog inte alls gå så bra. Jag har bara läst igenom det en gång.
Men jag ska göra massa frågor snart, får hoppas på att jag blir klokare!
Mötte min körskolelärare när jag gick till skolan imorse, haha. Vad skönt det kändes att se någon annan sitta och köra med henne, att det inte är jag liksom. Körkort är verkligen en frihet.
Jag & Lena fick även vårat projektarbete förlängt också, känns hur bra som helst.
Vårat projektarbete kommer bli hur bra som helst, det vet jag. Jag & Lena har mycket GO i oss när vi väl vill.
Vi är bäst helt enkelt..

Nu ska jag söka lite fler skolor, får se vart jag kommer in. Men det är inte säkert att jag ens vill börja plugga i höst.
Jag kanske känner för att jobba ett år, vi får se!
Ha det bra, men glöm inte att komma och kolla i veckan nu!
ESDN06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0