Rolig kväll

Vi hade faktiskt roligt igår, men roligast hade nog pappa som fick lyssna på allt babbel :)
Det började med att vi satt hos mig och grillade och myste, sen åkte vi ner på wasa.
Men tråkiga jag åkte hem efter 2 minuter :P Jag är så jävla kass.
Jag fick Magnus-längtan. Så Ida körde hem mig till kråkberg.
Tror jag har blivit dålig på det där med att gå ut och ha kul, är för tråkig.
Men det var kul i alla fall.
Idag ska jag plugga nutida konst, naturkunskap, samhällskunskap och mycket mer.
Ska åka och sola lite först tänkte jag!
Ha det bra allesammans.




Tina fixade min frilla igår.


Tina var glad i alla fall!


Adina mitt uppe i en diskussion utan för wasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0