Sjuk :(

Jag förstår inte hur jag kan vara sjuk hela tiden, vad är det för fel på mig egentligen? :)
Har egentligen inte tid att vara sjuk nu, vi har så grymt mycket i skolan.
Gjorde ett prov idag, först tyckte jag det kändes bra. Men nu i efterhand, så nja. Nej det sket sig nog!
Men får jag inte godkänt på det så har jag faktiskt fått mvg och vg på andra grejer så jag borde ju få vg i slutbetyg i alla fall, men man vet ju som sagt aldrig med Pontus. Får nöja med mig med G.
Imorgon ska jag redovisa historia, kul för mig som mår jätte dåligt.
Tänker inte gå in på detaljer hur pass sjuk jag är.. Men det kommer bli jobbigt, tro mig.
Ska skumma igenom det jag ska säga en gång till nu.

Älskar dig Magnus, tack för att du tog hand om sjuka lilla mig idag.
Det behövdes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0