Sol & Modevisning.

Underbart väder ute, dock blåser det ju så mycket att man knappt orkar vara ute.
Modevisningen gick jätte bra, var inte alls nervös faktiskt.
Jag gick med en kille som heter Marcus som spelar i Moras a-lag.
Känner dock inte alls igen han, haha. Jaja, kul var det i alla fall!
Jag och Marcus gick modeller för trycket, glamoröst va? ;)
Vi gick i arbetskläder, det var faktiskt riktigt skoj. Mycket roligare än vanliga kläder.
Låtarna vi gick till var "YMCA" och "9 to 5". Hemskt roligt!

Sedan vart jag på så bra humör att jag mötte upp Nadja och köpte ett par skor.
Ska ha på mig dom ikväll tänkte jag. Vet inte riktigt varför, jag och Magnus ska bara vara hemma.
Men det är kul att känna sig lite fin ibland (: Hoppas han gillar dom också.
FN provet vi har på måndag förstår jag ingenting utav, men det löser sig nog.
Ska plugga hela dagen imorgon, då kanske det sätter sig. Sen ska jag göra Islam frågor också.
HEJJA MADELEINE! Jag måste klara FN provet!!! MÅSTE!

Nu väntar jag bara på att drömprinsen ska komma hem från matchen så vi kan mysa.
Saknar dig M :) Puss





Helt slut efter en lång promenad, shopping och modevisning!



Här är skorna jag fick lov att köpa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0