Stort beslut..

Japp, nu är det bestämt! Madeleine Björkqvist söker polishögskolan den 15 februari :)
Förstår att många tappar hakan nu, men jag har tänkt över det här väldigt länge nu faktiskt.
Jag ska inte bli en sån polis som åker runt i trafiken och skrämmer skiten ur folk, utan jag ska bli kriminalpolis hade jag tänkt. Men då måste man först bli "skrämmande polis". Fick inspiration av de två jätte snälla polistjejerna som stoppade mig och Emmah härom natten. Jag gillar ju att agera snabbt, försöka lösa situationer och sen klagar jag ju nästan alltid på allt som är fel, haha. Nej, men jag tror att det kan vara något för mig. Polischef hade inte heller setat fel :D Jag är nervös redan nu, vad har jag gett mig in på?
Från och med nu ska jag vara helt laglydig! Sluta köra för fort med andra ord.
Det kommer verkligen vara jobbigt att ta det första körkortet från någon när man väl är polis, jag vet ju hur lång tid det tar att få det där körkortet. De flesta lägger ner så mycket tid och själ på körkortet..

Över till annat. Igår hade jag & Magnus myskväll. Började dåligt men slutade underbart!
Filmen "Funny people! såg vi lite på igår, halva iaf. Den verkar jätte bra..


Ska nog ta och städa mitt rum lite nu, har inget annat för mig :) Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Emmah

Älskar dig <3

2009-11-16 @ 20:37:22
URL: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0