Tar ut min aggression

.. på gymmet! Sprang 1,5 km på löpbandet. Precis när det började bli riktigt jobbigt dog mina benhinnor, självklart. Tog ut all min ilska på gymmet i alla fall, riktigt skönt.
Idag skulle mina föräldrar ha åkt till Värmland, men det var så dåligt väder så dom stannade hemma istället.
Synd, jag som hade sett fram emot en helg för min själv.

Var på möte hos jobbcoachen idag också. Satt mest och pratade dock. Han är en bra lyssnare.
Kan det bero på att han är psykolog i grund och botten? Hehe. Gillar honom!
Han får mig att känna mig stark, han vet exakt vilka punkter han ska trycka på. Önskar att jag hade gått till honom (som psykolog då alltså) när min syster dog.
Vart bara arg på den personen jag gick och pratade med. Eller ja, han drog mig ifrån skolgården in till hans rum. CP! En utav de värsta människorna jag har träffat.

Behöver ni hjälp med jobbcoachning eller en psykolog kan jag varmt rekomendera Anders Becker!


Hatar när jag kommer i en sån här svacka i livet. Det har ju varit så bra på senaste, varför fick det lov att gå ner igen? Måste allt hända samtidigt. FAN!


Näe, nu ska jag röra på mig. Ha en bra dag eller något.



Jag älskar dig, bästa vän.


Kommentarer
Postat av: johanna h

det blev fint väder här i värmland på eftermiddagen :)

2010-04-15 @ 21:24:36
URL: http://johannahalen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

det är så typiskt! jag som kunde ha blivit av med dom, haha :D får komma och hälsa på dig när jag är där någon gång!

2010-04-17 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0