Feber

Igårkväll fick jag världens feberfrossa! Har aldrig känt så förut..
Men det är tack och lov över idag. Kanske för att jag sov över 12 timmar? Haha. Då blir man frisk!
Eftersom jag var sjuk igår behöver jag tröstshoppa. Så jag ska väl dra med nån ner tänkte jag (:

Behöver göra nåt roligt idag känner jag. Ska ju jobba hela helgen!
Fredag 7.30-12 (tror jag), lördag-söndag 21-12.00.
Får se vad jag hittar på :)

Igår var jag hos syster och var barnvakt :) Alltid lika kul. Elin är så go!
Dock måste jag säga att jag kände mig väldigt gammal när vi skulle se på bolibompa.
Och hon sa moster!!!!!! ÄNTLIGEN! :D

Kom inte in på min utbildning förresten. Står dock fortfarande som reserv.
Men lite surt var det :( Men dom tog inte in så himla många. Konstigt. 30 pers när det är flera tusen som söker liksom. Hmm.

Aja, nu ska jag göra mig i ordning! Kram kram
LoveyouMagnus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0