Juldagen

Jag hade super kul igår. Fast förfesten var nog roligare än parken!
Vi var massa tjejer hemma hos Anna och det var verkligen suuper trevligt.
Dock vart jag inte långvarig på parken då brandlarmet gick igång TVÅ gånger =/
Men jag hann träffa massa trevligt folk i alla fall. Mestadels Jessicas kompisar!
Var så himla kul att se alla hennes gamla vänner. Fina ni <3

Som sagt gick ju larmet, så jag åkte hem runt tolv halv ett tror jag (nollkoll)!
Men det kanske var lika bra, var inte riktigt så nykter som jag trodde ;) haha.

Här är lite bilder ifrån förfesten!


värdinnan anna & jag

bortsett från flaskorna är de en bra bild :D

<3

:)

haha :)

Fler bilder finns på Anna Lundhs blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0