Myskväll

Hej! Nu har jag varit dålig på att blogga igen.
Alla är sjuka runt om mig så jag har panik! Vill verkligen inte bli sjuk. Har gömt mig i min håla i flera dagar nu, haha. VILL INTE HA VINTERKRÄKSJUKAN! Tom farmor har åkt på den. Uääk

Igår köpte jag två julklappar till Elin, har beställt hem två st och idag ska jag och pappa ner på stan och köpa en julklapp till mamma! Så i år kanske jag inte blir sådär jätte sen för en gångs skull?
(Lovar att jag kommer springa omkring som en tok den 23e)
Men som vanligt är det alltid svårast att köpa till Magnus. Han har allt + att han är kräsen.
Så man kan liksom inte köpa vad som helst :) Fast sötnosen brukar alltid fejka att han blir glad ändå.
Får väl se vad jag hittar på..

Ikväll blir det myskväll med familjen hemma. Vi ska laga god mat och kika på idol!
"Jobbet" är där, så jag ska kika efter dom ;) VINKA TILL MIG!!


Näe, nu ska jag pyssla lite. Puss & Kram
Massa kärlek till Magnus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0