Headache

Är tvärkass på att blogga. Särskilt idag, har så sjukt ont i huvudet. Kan verkligen inte tänka!
Och när jag väl tänker är det bara två saker som kommer fram: Ally Mcbeal & Magnus Lindh.
Jag är helt BESATT, av båda :) Nu har jag dock sett det sista avsnittet av Ally, grät som en flodhäst under dom hela 40 minutrarna. Fan alltså, det borde ha slutat bättre!
Hatar verkligen sorgliga slut, men men. Inte så mycket att göra åt.
Tänkte dock skicka mejl till Calista Flockheart och höra hur det slutade, pallar inte att inte veta :P Patetiska va? Eh ja.

Imorgon ska jag till polishuset och lyssna på gamla gubbar som pratar om hur det är att vara polis och hur man söker. Är inte alls motiverad, men det är väl lika bra att gå dit antar jag. Vill ju helst bli jurist, men kommer jag inte in där får det bli polis helt enkelt. Ska dra med mig pojkvän också. Lär säkert somna!

Sen ska jag anmäla mig till högskoleprovet också. Skjuter upp det hela tiden =/ Inte bra!
Ska ta tag i det imorgon, tror jag. Kanske :P

Nu ska jag göra det vettigaste för denna dag - LÄGGA MIG! Har gått omkring som en zombie hela dagen.
Älskar dig snuttegull. Hade min hjärna varit piggare hade jag legat bredvid dig just nu. FAN! ♥


Min fina pojkvän har gjort den här bilden.
Jätte fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0