Konsten att sova

Igår träffade jag Fia och Emmah en sväng. Dock är jag så förbaskat förkyld så jag tog mitt pick och pack hem till Magnus och sov istället.
Detta kanske var den dummaste idéen denna vecka.
Såhär är det, Magnus pratar hemskt mycket i sömnen, ibland kan han även resa sig upp och göra massa sjuka saker. Men inatt vart jag verkligen arg. Han pratade om att han skulle mura en vägg? Så pekade vart han skulle göra det och varför. Han satt alltså upp och berättade en lång historia för mig om hur han skulle göra. Vem FAN pratar om murbruk mitt i natta? Jag vart så klart skit arg å slängde ner han i sängen igen.
Först trodde jag att han faktiskt menade allvar. Men näe..
Såhär är det varje natt. Dock vaknar jag inte varje natt.
Sen imorse vaknade jag upp och var skit arg eftersom han hade väckt mig klockan fyra inatt.
Men såklart så har jag ingen anledning att vara arg för han har ju inte en aning om vad han gör.. Så jag fick mig en utskällning tillbaka..

Finns det någon medicin mot det här?! Nog för att det är rätt kul, men inte i längden.


Men jag älskar dig ändå Magnus, hur mycket du än pratar å håller på ;) ♥



Inte så fridfullt som det ser ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0