Vilken vecka!

Alltså hjälp. Vad händer egentligen?
Det händer så mycket konstiga saker nu som jag endast kunnat drömma om.
Folk gör slut, vänner från förr dyker upp och massa mer. Igår var en chockartad dag.
Denna dag började rätt chockande den med. Är det våren som gör att det blir såhär?

Över till annat! Polis-mötet igår var väldigt givande och jag kommer definitivt söka polis. Inte som första handsval, men söka iaf :) Allt som har med juridik att göra intresserar mig.
Men nu ska jag gå ut och gå med Ticko. Så himla fint väder ju :)

Ha det bra alla :)


Kommentarer
Postat av: Lena

OOh, låter bra! Polis passar nog dig..^^,

Hoppas allt är bra med dig!



Kram

2010-02-12 @ 00:24:50
URL: http://nilmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0