Minus poäng

Hallå hallå. Jag är så säämst, har inte uppdaterat på tre dagar.
Det har varit fullt upp med Bröllop, varit chaufför, gått ut och myst med Magnus.
Var chaffis åt min kära vän Josse och hennes gäng i fredags, var riktigt roligt :)
Fick köra en camaro, dock automat. Haha jag kör ALDRIG automat. Men det gick :P

Sen gick jag ut på lördagen, det var länge sen jag hade så roligt sist!
Tack Josse, du är bäst ♥

Sen har jag bara myst och spelat spel med darling. Vi är fast i ett tvärgammalt nintendo, Mario world!
Vi har snart varvat det, bara några få banor kvar. Vilka nördar vi är alltså (:
Igår åkte vi till min bror & Helen med Ticko. Vi gick ut och gick i lite över en timme och plockade massa blommor.
Helt underbart, vädret var perfekt och blommor gör mig lycklig!

Det har varit en perfekt vecka. Idag ska jag nog gymma tror jag.
Har lite ont i halsen men det går gå ändå (: Sen ska vi shoppa med brorsan.
Hahaha det ska bli riktigt roligt, han hatar att shoppa! Men jag och mami har tvingat honom då han ska på bröllop i helgen. Mouahahah :)

Nu ska jag göra mig i ordning. PUSS PUSS
Älskar dig Magnus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0