Stressdag!

Det började med att jag jobbade natt igår till imorse. Min väckarklocka hade ställt in sig på kinesisk tidszon (hur hände det liksom?), skyndar mig fram och tillbaka. Åker hem och vilar i tio minuter, sen åkte vi och handlade och fixade massa. Sen skulle jag tillbaka till jobbet, var där 16 - 18.30 typ.
Vart lite stressigt där också när vi skulle iväg på avslutning, men det gick!
Körde som en galning hem och satte mig i nästa bil och åkte till min brors son Jacobs skolavslutning!
Var där PRECIS i tid. Helt galen dag, har inte haft en lugnt stund.
Konstigt nog gick det på något vänster ihop ändå.

Hade egentligen varit på ****s avslutning också, men jag fick lov att prioritera Jacob.
Får väl höra allt imorgon på jobbet hoppas jag :)

Nu ska jag SOVA SOVA SOVA! Förhoppningsvis kommer älskling och sover med mig.
Men om det visas minsta lilla om fotboll på tv kommer man i andra hand, hehe. KOM HIT!

Sängen kallar, orkar inte ens äta. Sweet dreams (:


Bild från mingelfesten på Classgym. Ser tvärpackad ut även fast jag dricker alkoholfritt.
Detta var dock enda bilden på mig därifrån, så den får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0