Nyttig Madeleine?

Införskaffade mig ett gymkort idag. Imorgon ska vi gå igenom gymmet och kika lite bara. Sen börjar allvaret!
Kan det vara så att Madeleine ska börja bli nyttig och vältränad igen? Hmm.
Från att ha tränat minst en gång per dag i tre år till att vara en prisbelönad soffpotatis.. Jag ser fram emot att se hur min kondition är i denna dagsform! Ska verkligen försöka att börja mjukt.
Men känner jag mig själv är det ALL IN direkt! Allt eller ingenting, det är jag det.
Jag ska i alla fall se till att träna minst tre gånger i veckan tänkte jag. Får dock se hur många pass i veckan jag pallar nu i början. Kommer inte kunna stå på flera dagar, haha. Längtar redan!
Träningsvärk är det bästa jag vet! Love it.

Imorgon drar jag och fialotta som sagt till Rättvik och sedan Leksand med min kära syster Jessica och ser på när hon tränar för Nan. Jag och Fialotta får helt enkelt agera hästskötare och göra allt skitjobb, haha :D
Dock blev det ingen Elin, hon får stanna hemma med mormor. Ska se till att gosa ihjäl mig innan vi drar till Leksand så jag får mig en daglig dos i alla fall :)


Över till annat.. How i met your mother! Ett program jag har varit beroende av redan från första avsnittet.
Det verkar ha blivit jätte poppis nu på sistone, skoj för dem :) Alla kollade typ snett på mig när jag sa att jag var besatt av det programmet. HA säger jag nu! Där ser ni.. Perfektion!
One tree hill kan ju dra något gammalt över sig. Det programmet låg mig väldigt nära hjärtat i många år, men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt. Även om det suger nu kan jag ju såklart inte sluta kolla heller.
Sen är det ca 15 program till jag är sådär sjukt beroende av..
Jag behöver en paus! Soffpotatisen i mig bara växer och växer. Terapi? Eller kanske bara en hobby?
Nja, ett under kanske skulle behövas.. Ska försöka bli träningsnarkoman istället.


Har ingen aning om varför jag bara skriver och skriver.. Sängen nästa! Too tired for this.
Puss på älskling! Godnatt världen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0