Sjuuk!

Ja nu är jag sjuk igen. VARFÖR?! Tycker jag är sjuk hela tiden.
Men jag ska träna ikväll ändå, har fått lov att ta det lite lugnt med träningen den här veckan.
Nu känner jag dock att jag inte orkar vänta längre. Ska dra med Anna också, då blir det lite roligare.

Gårkvällen spenderades på Orsa galan, rätt kul. Team Moraeus och Nanne Grönvall var där och uppträdde bland annat. Sjukt mycket folk, typ hela Orsa? Haha.
Sen åkte jag hem och myste med darling.

Jag har blivit besatt av Estrellas onion ringar. Men fy fan vad man stinker lök alltså! Euuw..
Har redan borstat tänderna tre gånger idag. HAHA! Men goda är dom, som faan.
Men dom är riktiga pussdödare. Vi får hitta nån ny grej nu Magnus, det här fungerar inte!

Vi ska tydligen til systra mi senare idag. Det blir skoj, ska pussa ihjäl Elin (lökpuss?).


Dags för sen lunch! PUSS



Jag vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0