Slit!

Har flyttat gym hela dagen, uäk vad jobbigt. Snart är det klart iaf!
Är så himla fint i det nya gymmet, så himla fräscht.
Var till jobbet och hämtade lite papper, bland annat mitt nya schema.
Vart inte lika mycket jobb i sommar som jag hade hoppats på, men men.
Men jag ska jobba imorgon iaf! Eller ja, inskolas. Hehe :) Ska till grönklitt.
Sen ska jag jobba på fredagen också, då ska jag försöka göra så mycket som möjligt.
Direkt efter jobbet måste jag skynda mig hem och göra mig i ordning för kl 9 ska vi boowla :)
Fira mig lite, eftersom jag fyller år på söndagen. Och på lördagen ska min mystiska pojkvän röva bort mig någonstans. Så jag fick inte gå ut då. Tråkigt att inte få gå ut på sin födelsedag.
Men att få ha en romantisk kväll med min underbara fästman överväger :)
BÄST FÖR DIG ATT DET BLIR EN ROMANTISK KVÄLL MAGNUS!!!!
Ingen press ;) haha.

Börjar halv åtta imorgon, måste gå upp skit tidigt. Känns inte bra! Måste lägga mig i tid.
Borde kanske inte sova med babe inatt, han håller mig vaken om nätterna! Haha :P

Näe, ska kika på dumburken nu. PUSS!


Mosters gofis. Saknar dig skruttunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0