Smyckeeen

Jag köpte ett as fint halsband och fina ringar ifrån HM idag!
Har ingen bild dock. Men dom var super fina med söta färger.
Tänkte att jag skulle använda dom i helgen :) Ska kanske ner och köpa ett matchande armband också.
Kanske blir lite föör mycket dock. Nu behöver jag bara en outfit!
Bowling på fredag, middag med babe någonstans (får inte vet någonting) och på söndag är det ju som sagt min födelsedag. Så då kommer väl delar av familjen tror jag.

Jobbar på fredag också, då ska jag på testa det mesta själv. Det blir intressant!
Imorgon ska jag upp på Kappahl och köpa strumpbyxor, har sett ett par jätte söta där.
Behövde dom kände jag.

Nu ska jag gå ut med Ticko :) Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0