Att något så litet kan orsaka så mycket rysningar

En utav våra bedårande katter kom nyss in med en mus till mig och mamma.
Hade jag spelat in hur fortsättningen gick hade vi nog vunnit priser alltså. Haha
Mamma är sjukt rädd för möss och jag blir ju såklart rädd när hon skriker, vilket hon gör varje gång jag ska försöka få tag på musen med en pinne. Så där står vi, två vuxna människor och skriker som blådårar.
Över en död mus! Sen skrattar vi så vi viker oss emellanåt. Men vi skrek mest..
Haha herregud, länge sedan jag skrattade så mycket.
Det fick jag dock sota för, magen tyckte inte att det var okej att använda så mycket magmuskler nämligen.
Är så trött på magen nu!! UÄH

Var till doktorn idag iaf, fast pga flera saker. Vänta och se sa hon. Så då får jag väl vänta då!
Doktorn var min granne förresten. Hade ingen aning om att hon var doktor, rätt otippat!


Nu blir det myskväll :) PUSS
Älskar dig M.


Kommentarer
Postat av: Mellis

Haha jag kan verkligen se det där framför mig!! Hihi :)

2010-10-12 @ 21:33:06
Postat av: Mellis

Haha jag kan verkligen se det där framför mig!! Hihi :)

2010-10-12 @ 21:34:37
Postat av: Anna Arvidsson

Var glad för att katten tog in en död mus iaf=) Jag hade en katt som jagade och lekte med en levande råtta inne hos mig inatt...När båda tittade upp innanför myggnätet så var det inte himla kul, haha!

2010-10-13 @ 02:45:31
Postat av: Madeleine

Haha ja det borde ha filmats alltså. Måste ha sett hemskt kul ut :P



Ja jag får väl vara glad för det :) Jag & mamma hade fått en hjärtattack om den hade levt!

2010-10-13 @ 19:42:06
URL: http://madeleinebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0