Tur i oturen

Det är verkligen tur att jag har jobbet just nu när jag mår såhär.
Där glömmer jag allt, bara är. Det får mig att stå ut tills på lördag, då vi drar till ett land långt bort.
Orkar verkligen inte tänka, det gör så ont. Där har jag någon annan att bry mig om, kan utesluta mig själv.
Så tack gode gud att det blev jobb just den här veckan.

På lördag åker vi. Och det kunde inte kännas mer lägligt. Det här behöver vi, vi har varit igenom allt för mycket.
Nu är det vår tur, vår tur att njuta av det goda i livet och slippa oron som skriker i huvudet.


September är min mörka månad. Ingenting fungerar som det ska.
Men jag längtar tills på lördag. Då blir det ljusare.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en fin fredag! :D

2010-10-08 @ 12:01:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0