Påsk-pynt

Idag har jag och Micaela pyntat hemma hos David :) Mycket fint!
Lägger upp bilder senare, hinner inte nu. Har införskaffat 2års present till Elin också, David hittade den perfekta presenten :D Hoppas hon blir glad!
Nu ska jag packa väskan och åka ner till David. Ska jobba natt inatt! Så när jag slutar imorgon drar vi direkt till Härliga Värmland! :) Det är tradition att fira påsk i Värmland. Längtar :)


Kommer hem på lördag igen! Blir nog tyvärr inte så mycket bloggande under helgen. Vill spendera varje sekund med familjen och David :) Så ni får klara er utan mig ett tag.


Åh, det kom precis påskkärringar hit! FY vad söta. Tror jag smäller av :)
Glad påsk på er alla glada. KÄRLEK TILL VÄRLDEN! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0