Som taget ur en dröm

Jag lever! Dom här dagarna har gått så himla fort, har inte ens hunnit tänka tanken på att visa omvärlden att jag lever. Jag mår så himla bra och är den lyckligaste tjejen i världen just nu!
Har så himla mycket att berätta och visa, men det får bli vid ett annat tillfälle.


Jag har blivit serverad frukost, fått rosor, legat på studsmattan och kikat på stjärnorna, myst i ett rum fyllt av tända ljus, tagit långa romantiska promenader, hälsat på min syster, grillat med mina föräldrar osv.. UNDERBART!
Dock har jag varit väldigt sjuk också, tappade rösten i fredags =/ Men jag mår lite bättre nu i alla fall.
Jag ska börja uppdatera lite mer nu när jag har kommit ur min "drömbubbla"!


Och vet ni vad? Jag tror jag är kär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0