700!

För att fira mitt 700:e inlägg tänkte jag berätta en kul grej jag nyss har upptäckt om mig själv.
Jag har haft tre seriösa förhållanden i mitt liv.
Alla dessa tre har haft något "fel" på händerna. Nämner inga namn & tar dom i fel ordning så att ingen blir sur.

Nr 1: Tvångsmässigt nagelbitande (illa alltså)
Nr 2: Föddes med något fel på tummarna så han hade plattor i tummarna (kommer inte riktigt ihåg hur det var)
Nr 3: Har bara 9 hela fingrar (ett slets av i ett moppe-sammanshang)

Betyder det här att jag gillar lite tilltuktade/missbildade händer? Sjukt kul när jag och mamma satt och pratade och kom på det där. Kändes som en dold fetisch kom ut ur garderoben haha.
Ta inte allt för illa upp nu exen :)

Förresten..
Kolla vilken vacker ring jag fick av herr Svälas i julklapp!!!!! Höll seriöst på att dö.
Och nej, det är ingen förlovningsring! Bara en suuuuper fin gåva.
Jag älskar dig David! TACK TACK TACK!
Av mig fick han ett ps3, extra dosa och ett fint inramat kort på Maja.


J A G . Ä L S K A R . D I G !


Kommentarer
Postat av: Pela

Ni är finast ihop <3

2011-12-28 @ 03:02:14
URL: http://micaela.nudefront.com/blog/
Postat av: Pela

Ni är finast ihop <3

2011-12-28 @ 03:02:35
URL: http://micaela.nudefront.com/blog/
Postat av: Pela

Ni är finast ihop <3

2011-12-28 @ 03:03:43
URL: http://micaela.nudefront.com/blog/
Postat av: Lena ps

oh va fin ring ..... Han har dol da tanager min son... Ursakta stavningen Pars dat or

2011-12-30 @ 21:21:11
Postat av: Madeleine

Ja du har lärt honom väl :) älskar den!

2012-01-01 @ 00:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0