Gårdagen

Hade super kul igår! Vi började med att spela kort hemma hos David. Det var jag, Pellus, David, Daniel och Rob.
Dock spelade vi aldrig tills någon vann, så jag utser mig själv som vinnare!
Sen åkte vi ner på sportbaren. Inte mycket folk alls där, men det var mysigt.
Träffade lite folk i alla fall! Sen åkte vi tillbaka till David igen.
Behövde verkligen en sån kväll! Det var länge sedan jag hade så roligt..
Är man omringad av bra människor känns livet mycket lättare. Tack!

Idag har jag varit bort till Class gym och gått igenom lite inför lördagen. Börjar bli riiiktigt nervös nu!
Det är så himla mycket tekniskt som jag inte kan. Själva dansen och schemat kan jag..
Men det kommer gå bra, jag är så envis så jag kommer inte tolerera något annat.

Ikväll är jag hundvakt.. Får förhoppningsvis lite trevligt sällskap senare också :) Myys.
Nu ska jag kika vidare på mina anteckningar inför jobbet.


Förresten! Har ni inte lyssnat igenom Adeles låtar borde ni göra det! Så himla bra. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0