Happyface

Gud vilken bra dag! Är sååå glad av många olika anledningar ♥
Resfeber börjar jag få också.. Åker till Stockholm på lördag och flyger på söndag. WA!

Stötte på en gammal vän idag också. Reagerade (kände inte igen?) inte ens! Mycket märkligt det där..
Awkward! Hehe :)

Kom i alla fall precis hem från Henrik. Det vart filmkväll där ikväll igen.. Dock hade jag såklart redan sett filmen! Satt mest och bekymmrade mig över att jag har så ont i ryggen :( Skulle inte ha sprungit idag..

Önskar jag kunde skriva ut allt kul som har hänt senaste tiden. Men det är nog inte så bloggvänligt.. :)
Skriver mer imorgon när jag hinner!

Godnatt! Puss puss



jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0