Krogbesök

Hade en bra dag igår. Jessica, Björn och Elin kom förbi på middag! Josse åt här med :)
Senare på kvällen åkte jag, Josse och Andreas ner på krogen. Så himla överdrivet kul var det inte!
Men det är alltid kul att träffa lite folk. Lotta skämde ut mig totalt i kön.. Haha jisses :)
Hon skrek till mitt ex (inte magnus) och pekade på mig. Jag har inte pratat med denna människa på.. 2-3 år?
Sjukt pinsamt. Men hämnden är ljuv Lotta ;)

Sen hamnade jag i Orsa! Sov där.. Åkte hem rätt tidigt idag ändå!
Har ett tips förresten, gå aldrig ut och spring dagen efter. Det går inte..
Mina ben orkade knappt hålla mig uppe. Men det var så fint väder att jag fick lov att gå ut :)


Nu ska jag åka till min fina vän Josefin! Älskar dig gumman :)
Lägger ut bilder senare, tog massa fina bilder idag. PUSS HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0