SÅÅ nära!!

Ni anar inte hur nära det var att resan blev inställd! Elin är sjuk :( Men det verkar bli av i alla fall nu.
Jag hoppas verkligen hon blir bättre, för jag ser verkligen fram emot det här.
Behöver komma bort här ifrån! Eftersom att Stockholm blev lagt på hyllan så behöver jag åtminstone en paus ifrån Mora ett tag.

6 dagar efter jag kommer hem så ska jag ha första passet på Class gym! Är nervööös.
Kommer liksom inte hinna gå igenom allt känns det som =/ Men jag får göra mitt bästa helt enkelt.

Usch det är så mycket som händer nu, hänger inte med.
Och så har jag dig i mitt huvud, hela förbannade tiden. Försvinn!
Näe, den här resan kommer göra mig gott. Rensa min stackars hjärna lite :)

Förmodligen kommer jag inte hinna blogga nå mer innan vi åker, om vi nu gör det?
Så jag får väl passa på att önska er en trevlig alla hjärtans dag då!
Det känns i alla fall bra att om jag får ångest på alla hjärtans dag så är jag i alla fall långt hemifrån!
Jag älskar er mina vänner och min fina familj. Ifall att planet kraschar vill jag att ni ska veta det.

Hörs om en vecka!


kommer sakna dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0