Gårdagen

Bakade som sagt bullar med Nadja igår! Dom vart toppen, lite fööör svarta kanske :P Men det gör inget.
Hade en mysig dag :) Åkte hem till Josse & Andreas på kvällen också.
Älskar att vara omringad av människor, hatar verkligen att vara själv!
Sen slapp jag sova själv också, vilket är hemskt uppskattat. Finns inget värre än att sova själv :(

Flyttar till Stockholm i februari också! Om allt går som det ska nu då :) Men det verkar så.
Om jag nu åker utomlands så flyttar jag i slutet av februari. Mycket som händer nu :)
Det kanske är som alla säger, att det var meningen att jag skulle bli singel så att mitt liv kunde börja på riktigt.

Och nej jag är inte helt förkrossad, men tack för att ni bryr er :)
Min drömprins dyker upp.. Don´t worry ;)

Näe, nu ska jag göra mig i ordning lite sen ska jag till min andra halva igen!
Struntar i att lägga ut några bilder från igår..

PUSS!


Borde jag bli brunett igen kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej bli inte det

2011-01-12 @ 03:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0