Spelkväll

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag antar att dom flesta förstår :)
Igår åkte jag till syrran, björn och elin för att komma bort lite från Mora. Så vi gick ut och åt på Big street.
Så jävla god mat! Tror vi var elva personer vid vårt bord. Kände typ tre. Men det var kul :)
Efter maten åkte vi hem till jessica och björn och hade spelkväll! Emil kom dit också.
Måste bara säga att jag är GRYM på scrabble! Lyckades kamma hem 45 poäng på ETT ord!!
Efter det var det hemgång. Höll på att krocka med en polisbil på vägen hem, hur kör dom egentligen?
Åkte ner och hälsade på lite fint folk på krogen också :) Men det är en annan historia..

Idag ska jag jobba 12-21. Känner redan nu hur trött jag kommer vara när jag kommer till Josse ikväll.
Men det blir vad man gör det till! Får se om vi åker ner på krogen en sväng.
Har nästan blivit folkskygg efter alla dessa år jag inte rört mig utanför dörren. Ska jobba på den sociala biten!

Jag hade supertrevligt igår, och vet att jag kommer få minst lika trevligt ikväll.
Är det konstigt att säga att jag mår bra? Känner mig nästan dum som inte mår sämre.
Satt och log hela bilresan till Rättvik igår, bara en sån grej! Brukar aldrig le för ingenting.
Mitt riktiga jag kanske är påväg tillbaka.


Någon dag framöver ska jag skriva om allt man behöver veta för att ta sig igenom det jag gör just nu.
Ångesten, smärtan och allt annat som sker. Lovar att några kommer känna igen sig.

Nu måste jag göra mig i ordning. Tusen kramar!
Tack för igår alla.


Kommentarer
Postat av: Mellis

va duktig du är skruttan <3

2011-01-08 @ 16:09:24
Postat av: Madde

<3

2011-01-10 @ 00:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0