Strandad i Orsa

Jaha, då sitter man i Orsa då. Hade så sjukt kul igår! Men det roliga tog slut idag när jag skulle gå ut till bilen..
Den är heeelt död. Så nu är jag strandad i Orsa! Och jag som hade så viktiga saker att göra idag.
Men som tur är så har man en underbar bror som kommer och hjälper en. Så snart kanske jag tar mig hem i alla fall :P

I helgen kommer min blivande sambo hit :) Lääängtar. Det är ju inte långt kvar tills flytten nu!
Så vi ska börja smida planer! Sen blir det middag och utgång också :)

Skriver senare när jag kommit hem, har en hel del viktiga saker att göra idag.. =/
Håll tummarna för mig!


Tack Josefin & Andreas för en så himla kul kväll! ♥
Och grattis i efterskott till Anna också, du är underbar gumman. Hoppas du hade en bra dag!



Puss & kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0