25 juli - stor dag

Idag (innan tolv) fyllde min älskade mami år! Grattis älskade du! ♥
Massa folk kom och grattade henne. Hon fick så himla många fina presenter.
Bland annat fick hon en chanel väska (dör!!), chanel halsband, ett superfint äpple i keramik, träskor, massvis med blommor och massa massa annat fint. Av mig fick hon en resa till New york! Och blommor av mig och D :)
Tanken är att åka i vår, måste försöka planera in det med våra jobb osv. Kommer bli en grym resa!
Jag älskar dig mamma, är så glad att du fick en så underbar dag. Det var du verkligen värd.


Just nu ligger jag i sängen och kollar på när David sover. Jag har verkligen aldrig känt såhär för någon förut.
Ni anar inte hur lycklig jag är. Vi har träffats i 5 månader idag också! Är fortfarande lika töntigt kär som jag var första veckan. Vi är ett sånt där jobbigt par som inte kan sluta pussas & kramas, vart vi än är! :)
Min familj älskar honom och jag älskar hans. Är inte det här äkta kärlek så existerar det fan inte!!
I can't wait to spend the rest of my life with you.


Släpper aldrig taget om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0