Falling down is a part of life, getting back up is living

Vad har hänt sen sist då?
Jo jag började jobba igen, känns helt okej faktiskt.
David och Stefan håller på att fixa taket hos mina föräldrar, så vi har varit här rätt mycket.
Har blivit sjuk eller något, håller på att brinna upp typ hela tiden känns det som.
Mja det var väl ungefär allt. Jag har ett mycket intressant liv känner jag :)
Jo förresten har jag lagat mat åt grabbarna. Jag & Pellus gjorde kycklingwraps till lunch igår!
Kvinnor kan!


Och nej jag har inte blivit av med körkortet, det var bara David som f-rapea mig som vanligt.
Gud vad många som gick på det! Så kass på att köra är jag faktiskt inte ;) DumDavid!!


Pöjkarna åt tydligen hellre frukost på donken än här så nu ska jag somna om och vakna efter lunch, punkt slut!!
Vore evigt tacksam om någon kunde fixa så jag är frisk när jag vaknar sen :P
Naaw, bara för de kom David ner och pussa på mig lite. Smälter varje gång ♥

Nu ska jag sooooooooova
Puss & kram på er



Jag & Joel på hans födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0