Kärlek

Jag suger på att uppdatera, jag vet.
Har haft en underbar helg i Värmland med fina David!
Plockat svamp, smultron, shoppat och bara myst. Helt underbart med andra ord.
Kom hem igår, käkade mat med mina päron sen åkte vi till Skattungbyn och var med Davids föräldrar lite.
Slutade med att vi sov kvar i Skattungbyn :) Någon gång ska vara den första, right? :) haha.
Super mysigt!

Har massa fina bilder ifrån helgen men hinner inte lägga upp dom nu!
Jobbar 14.30-20.30 idag, men imorgon jobbar jag bara till 14.30 så då hinner jag fixa lite med bloggen!
Hoppas ni har haft det lika underbart som jag. Puss & kram


Jag älskar dig David, mer och mer för varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0