Awake

Jodå, idag är jag piggare! Toppen väder ute ju :)
Idag ska jag åka till min kusin Rebecka och hälsa på. Har inte träffat Rebecka och Filippa på jätte länge :(
Så det var liksom på tiden kände jag! Ska bli kul!
Sov ljuvligt i natt :) Dock diskuterade jag och Anna igår att det är jobbigt att sova i en stor säng själv.
Och ja, usch vad hemskt det är. När jag vaknar slänger jag mig fortfarande över till andra sidan för att lägga min arm runt någon.. Men ja, det är ju aldrig någon där! Och när det väl är någon där blir jag nästan rädd, haha.
Snart varit singel i tre månader, måste kanske köpa mindre säng? Hehe :)
Nu ska jag duscha och göra mig i ordning! Skriver sen :)
PUSS PUSS PUSS
min fina kusin och lilla ippa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2011-03-17 @ 00:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0