Bloggtorka

Vet verkligen inte alls vad jag ska blogga om, tycker allt är allmänt tråkigt.
Är fast i Mora, dock svider det inte lika mycket som jag trodde det skulle göra.
Får i alla fall snart lägenheten :) yey.
Men jag ska ta mig här ifrån, sen någon gång. Hehe :)
Åkte som sagt till Josse igår, satt där och glodde på tv ett tag.
Men sen åkte vi ner på bowlingen, och då fick jag höra den mest roliga kommentar ever!
"Öjöj vänta, jag känner igen dig. Visst tävlar du i motorspark?"
HA! Vad fan? Vad svarar man på det liksom. Höll på att bryta ihop :D
Kom hem rätt tidigt i alla fall :) Skönt!
Funderar på att åka till Örebro. Drömde om att jag var där i natt, och det är mitt tecken för att jag måste dit :)
Nu måste jag faktiskt gå upp, har legat i sängen i flera timmar nu. Dåligt Madeleine!
Fastnar inte på bild idag vill jag lova. Ni får klara er utan bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0