Duktig tjej

Jag tog ångesten i hornen idag! Jag sårade en vän i fredags :( Och idag träffades vi.
Har nog aldrig mått så bra som jag gjorde efteråt! Hoppas du kände likadant..
Men om du inte hörde det nog tidigare: FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!! I O U.. big time
Inte nog med det så hittade jag massa inspelningar på min telefon idag.
Det var en hel drös med inspelningar jag och magnus hade gjort tillsammans.
Men vet ni vad? Det gjorde inte ens ont, även fast han säger "jag älskar dig" i varannan mening.
TID LÄKER ALLA SÅR! Är så stolt över mig själv. Just nu känns det som jag kan göra vad som helst!
Kvällen/natten spenderas med David, Micaela och Stefan.
Pojkarna drar till Norge imorgon så vi ska ha avskedsmiddag.
Jag & Stefan står för maten ikväll. Men nu är han och klipper sig mitt i allt kaos..
Anledningen till varför vi står för maten är för att Micaela och David gjorde det sist.. Men vet ni vad för "middag" dom gjorde då? Varma mackor! Och nu ringer dom och säger att dom ska ha röding och grejer.. INTE OKEJ!
Snacka om orättvist :( Men men, måste skynda mig lite nu.
Kommer inte skriva nåt mer idag :)
PUSS PUSS
jag för nån dag sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0