Kaffeöverdos

Japp, igår hände det. Kaffeöverdos! Usch vad jag mådde piss.
Men jag fick ju besök här en gång i timmen så jag fick ju lov att ta en kopp för varje person liksom.
Så kan det gå..
Var med Anna & Micaela igår i alla fall. Pellus drack några öl, men jag var faktiskt duktig och körde :)
Hade super kul på skype där ett tag, haha. Humor!
Vart kvar hos Micaela alldeles för länge, men det fick det vara värt.
Kunde knappt öppna ögonen imorse. Somnade om direkt =/ Hehe..
Har i alla fall varit hos syster idag. Glömde ju såklart min laddare där sist, så nu har jag fått tillbaka den i alla fall.
Sen åkte vi och lunchade med Björn på en kinarestaurang, tvär gött.
Kollade även på en ny bil (Björn jobbar på volvo). Riktigt nice faktiskt :)
Nu ska jag fixa i ordning min stackars bil. Städas, fixa ny lampa och byta olja mm.
Den förtjänar verkligen en liten mini makeover. Puss på mazdan!
saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0