Kan inte sitta still

Har varit lite lat på bloggsidan idag!
Vaknade tidigt och följde med Anna & P till Malung och hämtade lite grejer.
Sen åkte jag raka vägen hem till Micaela och drack lite kaffe :)
Vi åkte till Skattungbyn och hälsade på pojkarna en sväng också, och tog en fika med Davids mamma!
Mysigt mysigt.. Nu är jag hemma i alla fall!
Ska käka lite sen ska jag nog åka till min käre vän Adde en sväng tror jag.
Gud vad jag flänger runt.. Och på måndag åker jag till Karlstad också.
Men jag ska jobba imorgon i alla fall, så lite duktig är jag.
Njuter av att vara ledig medans jag kan. För sen blir det hard work work :)
När vi satt hemma hos Davids mamma så fick jag höra massa gossip om min pappa när han var ung :) haha!!
Jag bara väntade på att få höra att vi är släkt, det hade inte förvånat mig alltså!
Skattungbyn är ju inte den största byn i världen direkt. Men det verkar vara lugnt.. höhö
Nu ska jag organisera mina kläder lite granna! Kanske skriver mer sen, we'll see.
PUSSPUSS
söt bild på mig och lundh-anna :) från juldagen!

Kommentarer
Postat av: josefin

glömmt bort mig idag ???? ring mig :)

2011-03-23 @ 17:41:19
Postat av: Madeleine

ringde ju :D glöm inte bort mig imorgon bara!!!

2011-03-23 @ 22:36:02
Postat av: Jonas

Du tycker verkligen om att köra bil ;)

2011-03-23 @ 22:47:19
Postat av: Madeleine

Indeed, mitt stora intresse här i livet :P hehe.

2011-03-23 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0