Kommer inte på någon rubrik

Kom precis hem efter ännu en dag hos David. Fast nu kan jag inte säga att jag bara har varit hos David längre, för nu bor även Micaela och Stefan där :) Eller ja, de har dom gjort ett tag. Men nu har dom flyttat in på riktigt!
Har varit lite off idag dock, är fortfarande trött efter all förlorad sömn =/
Imorgon lär jag nog ha tagit igen dock :)
Ticko vart storm förtjust i Davids katt Maja! Har aldrig sett han sådär kär.. :)
Rätt sjukt att han lyckas bli kär i en katt, men jaja. Han är ju lite speciell den där hunden!
Dagens goda gärning var att jag och David åkte och hjälpte Anna få igång bilen i alla fall!
Det var inte det lättaste vill jag lova. Mycket kämpande, haha. Men det gick tillslut..
Nu ska jag äntligen få sova :) Har längtat hela dagen!
Peter ringde och väckte mig 9 imorse!!! Jag som behövde sova ut :( Men icke..
Sov gott kära vänner!
Gammal bild på mig och min fina Micaela! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Då hoppas jag du får sova gott och att ingen väcker dig imorgon :)

2011-03-21 @ 23:13:53
Postat av: Micaela

Vilken söt bild! När togs den? =)

2011-03-22 @ 11:25:31
URL: http://micaela.nudefront.com/blog/
Postat av: Madeleine

J: Vart väckt ännu tidigare idag :( buhu.

M: När vi var på vasa med emmah och fia! :) long time ago.

2011-03-22 @ 12:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0