Mardrömmar

Jag visste att jag skulle drömma mardrömmar inatt! Kollade lite på en film igår, The black swan!
Och jag bara kände på mig att det skulle knasa sig i mitt huvud, så jag vaknade kl 4 i PANIK!
Jag vaknade av att jag dog, ingen fin känsla.
Idag ska jag vara seriös, jag ska städa huset, ut å springa om jag hinner, ringa viktiga samtal, planera in en resa och kanske träffa en vän lite senare :) Duktig tjej!
Kom precis på att jag inte har fyllt i min tidrapport på jobbet. Sånt brukar ofta ligga och nöta i mitt huvud, skit jobbigt tills jag väl har gjort det liksom. Fan.
Tänkte länka till Micaelas blogg här, men då får ni vara medvetna om att det är en vuuuxen blogg!
(Jag blir lika generad varje gång jag går in och ska läsa)
Så 18 år och uppåt! Haha, men hon skriver hemskt roliga saker :)
Kan även avslöja att det är jag som är Blomhåret i hennes hemliga skriverier..
Here it is: http://micaela.nudefront.com/blog/
Hon är ju så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0