Nattinlägg

Kom nyss hem ifrån en trevlig kväll hos David. Käkade kebab och såg på en otroligt tråkig film!
Sen joinade även resten av gänget :) Mysigt värre!
Men nu orkar jag verkligen inte hålla ögonen öppna längre. Har sovit på tok för lite dom senaste dygnen...
Tänkte bara meddela om att jag kanske måste sätta lösenord på min blogg.
Jag vill inte att folk ska må dåligt över att läsa om min vardag, och tydligen så är fallet så.
Så antingen så slutar ni läsa min blogg om det tar emot att läsa, eller så blir det lösenord. Upp till er!
Jag vill verkligen kunna vara personlig i min blogg, men det går inte längre.
Så hur vill ni ha det? Eller ska jag bara skriva om ytliga saker kanske?
Nu kan jag inte hålla ögonen öppna längre. Sov gott fina ni! Puss & kram
Bästa Jonas & jag. Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0