Never again

Påminn mig om att aldrig göra om det där.
På vägen dit var det sjukt mysigt, super fint väder, brillor på och hög musik!
Sen hade vi såklart jätte trevligt när vi kom fram. Men hemvägen!!!!
Eftersom att kokosnötterna jag åkte med inte har körkort fick ju jag köra hela vägen, hela tiden konstant!
Jag tror jag halv-somnade vid ratten 3 ggr på hemvägen..
Kokosnöt nr 1 frågade mig "sover du?" och jag lovar att jag hade säkert halvsovit i tio minuter då alltså, hehe.
Kunde inte köra mer än 70-80 för jag hängde liksom inte med i svängarna.
Sjukt jobbigt. Nästa gång sover vi kvar där! Vems idée var det att åka hem mitt i natta??
Vi har ju liksom ett hus där som bara står, men nej då vi åker hem.
Så nu har vi lärt oss en läxa, nästa gång sover vi där och åker till Örebro en sväng också ;)
Örebro hanns inte med idag. Maybe next time!
Min säng har aldrig varit så ljuvlig som nu. Det är vi mot världen nu, min fina säng.
Tog inte en enda bild idag! Eller ja, inte på mig i alla fall. Så ni får klara er utan.. Som vanligt :P
Tack för en underbar dag mina fina kokosnötter.
GODNATT!!!
solen skiner alltid i karlstad ♥

Kommentarer
Postat av: johanna h

gilla gilla

2011-03-15 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0