Seg-söndag

Idag är jag inte kaxig! Jisses vad trött jag är.
Drack enbart någon enstaka cider, så det är ju inte pga alkoholen.
Är alldeles för gammal för det här med att gå på krogen känner jag..
Vi åkte ner till Sportbaren en sväng i alla fall, rätt trevligt faktiskt.
Sen åkte vi till Orsa några vändor också, letade febrilt efter David men han var som bortblåst.
Men det var en trevlig kväll, är glad att jag földe med faktiskt.
Kom nyss hem ifrån David! Han ringde imorse och ville ha pizza, och vad gör man inte för sin stackars vän.
När jag väl kom dit hade även Pela och Stefan kommit hem :) Mycket trevligt!
Sen fastnade jag där i några timmar såklart. Men nu är jag hemma i alla fall!
Måste börja spendera lite mer tid här hemma, flyttar ju snart för sjutton..
Sen kommer det här huset inte tillhöra oss så länge till heller verkar det som.
Så ikväll ska jag mysa med huset. Fast först ska jag fika med brudarna en sväng.
SEN ska jag mysa med huset :)
Kan det inte bli april någon gång?! Tiden går alldeles för sakta..
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0